dioda BUX C210

Glajc Pavel pavel.glajc@del.cz
Úterý Červen 14 12:18:51 CEST 2005

Tak snad vsechny pismenka tam maj,ale X teda ne.
http://www.st.com/stonline/products/literature/ds/5616/smbj.pdf
Jinak uz fakt nevim. Ale stejne si myslim, ze je to tranzil, treba nemeli znak tranzilu, tak nejbliz byla dioda.
Zkusil bych jestli to chodi bez toho tranzilu a pak bych tam dal nejakej 5 nebo 6V.

     Pavel Glajc   ( pavel.glajc@del.cz )
     DEL a.s.   ( http://www.del.cz )
     Strojirenska 38,    591 01  Zdar nad Sazavou