simson - snimac zapalovania

VladoSL vlado.slavkovsky@stonline.sk
Úterý Červen 14 00:25:00 CEST 2005

    Ahoj, kto vie ako rozoznava snimacia cievka zapalovania spravnu polohu
pre zapalenie? Je to motocykel Simson S51 s elektronickym zapalovanim.
Samotny modul zapalovania tam je..., ide mi o princip, cim sa synchronizuje
odpalenie iskry. Kedze obezne kolo z daneho motora je mechanicky poskodene -
zdeformovane, neide pouzit. Mam vsak obezne koleso z ineho motora s
mechanickym zapalovanim kde je klasicky elipsoidny rotor pre casovanie
"platiniek" ale neviem cim sa spusta elektronicka verzia...

    Na povodnom obeznom kolese s magnetmi (ak je to spravny kus...?) (ani na
vnutornom kruzku) som nenasiel ziadny magnet ani iny "vystupok" alebo
nepravidelnost, ktorymi by sa pri otacani moholo synchronizovat zapalenie
iskry. Snimacia cievka ma jadro, ktore vystupuje dovnutra, ale aj poly
smerujuce na opacnu stranu...???

    Motor je "bez historie" ( cela motorka z roku '87 je len vrak ziskany za
odvoz...) a tak nemam istotu, ze ja tam vsetko co ma byt...

dik za pomoc, VladoSL