VQFP44 pouzdro

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Červen 13 23:15:01 CEST 2005

Po pravde receno, me se to taky porovnavat nechce a prave proto, jsem to zde
poptal. Uplne by mi stacilo,kdyby nekdo poradil pouzdro, ktere je
"kompatibilni" a ve standardnich knihovnach je :-)
Jedna se o obvod xilinx XC9572XL VQ44, ve vyvijene aplikaci, kde dosud je PC44
cili PLCC44 pouzdro, ale to VQ je o chlup levnejsi, maji jich vic na sklade a
je mensi, ale jeste rucne pajitelne (v podstate vlastne lepe nez PC44,
protoze to ma nohy pod sebe). Samozrejme si podle vykresu to pouzdro muzu
nakreslit a v nejhorsim to tak dopadne, jako v mnoha pripadech, ale proste se
mi moc nechce.
Problemem taky je, ze to nemam do prace ale pro sebe a tak tomu nemuzu venovat
tolik casu.
Jakub Ladman