melouch na CNC ....neznate nekoho?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Červen 13 20:35:45 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 13.6.2005:

> Zkuzte se na problem podivat trochu "globalneji" a hlavne z pohledu
> treba starsich a mene schopnych jedincu :-)
> Nebo mi snad chcete tvrdit, ze takovi obchodnici tezi z nevedomosti a
> neschopnosti lidí? To je snad opravdu  horsi , nez nekoho ciziho okrast!

Honzo, co je tohle za reci? Moje babicka, ktera sotva pajda, ma
artrozy, otevrene bercove vredy, o nemocech by si dokazala vypravet
hodiny, dny, mesice... vzpominam si, ze kdyz otvirali kdysi davno u
nas Baumax, tak ona tam stala od 5 rano jako jedna z prvnich, aby si
nakonec koupila jedny pantofle.

Proc vubec tak silna slova? Ze kazdy nepracuje socialnim zpusobem, to
jeste neznamena, ze ho lze srovnavat se zlodejem...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz