Domaci automatizace

MK info@mcu.cz
Pondělí Červen 13 18:41:40 CEST 2005

> Mno, myslite si, ze take profi kladky su lacne?
>
> wek
>
> PS.: Kedze si podobne veci davaju montovat zazobanci a kancelarske
> budovy, podobne cifry sa dali ocakavat...

Teda lidi, fakt me bavite :-))
Co vlastne chcete? Zautomatozovany barak s profi moduly a pokud mozno
za Bedovu cenu.  Zijete nekde mimo beznou realitu?

Uvedomte si, ze Vam to nikdo neproda za beznou dealerskou cenu, dokonce
Vam ji ani nereknou. Hornich 10k na to ma a ceny v beznych (obr barak)
aplikacich jsou krapet jinde, jak od montaznich firem, tak u vyrobcu.

A to jsme se jeste nedostali k programovacimu softu a predevsim k cene
za vlastni projekt a jeho finalni odladeni na miste cinu :-)))))

S pozdravem
MK

PS: Vratte se na zacatek threadu a prectete si, kdy a proc jsem psal o EIB