Nepajiva maska a servisni potisk

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Pondělí Červen 13 18:39:50 CEST 2005

Tak to zalezi na cem vam ty filmy delaly, pokud na prubezne osvitovce,
tak to je 0,3 mm hodne presne ale pokud to bylo na bubnove, tak to je
vysoce nepresne, Ty filmy bezte reklamovat, je lepsi jeste davat do
kazdeho rohu pasovaci vlasecnicove krizky a jeste jim ric ze platy musi
na sebe pasovat.

Pavel Prochazka.zde.cz