Domaci automatizace

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Červen 13 16:12:44 CEST 2005

Priznam se, ze me MK s informacemi o EIB a fotkami rozvadecu plnymi modulu
tak trochu nahlodal a zacal jsem zvazovat zda není efektivnejsi koupit profi
vyrobek nez vymyslet vymyslene. Prave mi doslel katalog a cenik s moduly pro
EIB - jsem vylecen a jedno mohu rici jiste, mozna skoncim u systemu kladek a
tahel, ale u hotovych modulu EIB rozhodne ne.
Pro zajimavost vytah z ceniku: (doporucene koncove ceny)

Stmívač univerzální centrální řadový (sirka 2M)   -  4.629,-Kc - na modulek,
který umi stmivat celou jednu 500W zarovku to jde
Jednotka řídicí pro Luxcontrol řadová(sirka 4M)   - 12.147,-Kc
Člen akční spínací 16 A 4násobný, řadový (sirka4M)- 12.027,-Kc - za 4ks 16A
rele v jedne krabici to je dobra cena
Člen akční spínací 6 A 2násobný, řadový (sire 2M) -  7.675,-Kc
Člen akční žaluziový 4násobný, řadový   (sirka4M) - 10.763,-Kc - na to ze to
umi spinat cele 4 zaluziove motory to je zadarmo
Hodiny spínací týdenní 2kanálové, řadové(sire 2M) -  6.884,-Kc
Spínač soumrakový řadový (sire 2M)			  -  6.985,-Kc - na
foto odpor to není tak spatne :-)
Snímač intenzity osvětlení pro povětrnostní stanici  4.115,-Kc - prevadi
intenzitu svetla na napeti 0-10V a to za ty prachy jde
Snímač deště pro povětrnostní stanici		     8.980,-Kc - 0V sucho
10V hodne prsi
stanice povětrnostní, řadová				     22.752 Kc - To
potrebujete aby bylo ty cidla deste a intenzity osvetleni kam pripojit , no
nekupte to
Snímač tlačítkový jednonásobný, zapuštěný			1.363,-Kc -
bezne tlacitko kterym rozsvitite :-)