Export mejlů z TB a import do OE

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Neděle Červen 12 12:04:28 CEST 2005

Děkuju za všechny rady,

    ale co jsem tak koukala na postupy, já u toho bláznivého TB snad
zůstanu :)

    Některé vlastnosti mě mrzí, ale nakonec to snad přežiju a počkám
jestli se to nezlepší :)

    Mám AMD Duron 750 Mc/s + 196 MB RAM, startuje to rychle to ano, ale
někdy se dějí hrozné věci, mizí okno a tak. Ale dneska jsem jej
přeinstalovala a ťuk ťuk zatím to šlape hezky :) Asi se to leklo :)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Milan Horák wrote:

>Zdar :o)
>
>http://kb.mozillazine.org/Export_mail_into_Outlook_(Express)_or_Apple_Mail
>  ?
>
>Milan :o)
>
>Saša Svobodová napsal(a):

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0523-7, 10.06.2005
Testovano: 12.6.2005 12:04:37