Export mejlů z TB a import do OE

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Neděle Červen 12 10:07:06 CEST 2005

Hezký den přeju,

    řeším jeden problémek. Potřebuju vyexportovat zprávy z Mozilla
Thunderbirdu a pak je naimportovat do MS Outluk Expresu a nevím jak na to :(

    Našla jsem řešení přes IMAP server, ale to je nereálné páč těch
zpráviček je prostě hodně a i s přílohama ... Takže tudy cesta neveda.

    Existuje nějaké elegantní řešení ? Nechci přenášet filtry ani
nastavení účtů (i když to by bylo také fajn :-) ) stačí mi pošta.

    Na diskusním fóru Czilla je několik takových dotazů také, ale
odpovědi jsou buď přes ten IMAP a nebo že se má lépe hledat (což mi
nejde) a nebo že se nemá přecházet od nejlepšího klienta k tomu
nejhoršímu. Já si myslím něco jiného TB mě poslední dobou docela štve
tím, že si nepamatuje nové filtry, nastavení řazení, neumí udělat za
smajlíkem mezeru, nemá pořádnou kontrolu češtiny (to je pro mě hodně
důležité) a také tím, že mám jen anglickou verzy a když si dám českou,
tak nejde importovat mejly. V anglické to je banalita, ale v české to
skončí havárií programu :(

    Poradí mi někdo prosím nějakou schůdnou cestu ?

    Předem moc děkuju :-)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0523-7, 10.06.2005
Testovano: 12.6.2005 10:07:13