generator serie impusu v avr

Pavel Brabenec pbrabenec@centrum.cz
Sobota Červen 11 15:42:39 CEST 2005

Jeden impluls znamena jeden krok (je tam Allegro A3977).

Frekvence impulsu maximalne kolem 2000Hz.

Nemuzu prijit na to jak Timer1 nastavit abych na vystupu dostal prave serii
impulsu (bez externiho hradla). Obecne princip. Kmitocty a delici konstanty si
uz pak zvladnu spocitat.

P.B.

ps: protoze potrebuju 2 vystupy takze SPI, 2W pouzit nejde ne? 2Usarty asi jo,
ale prave proto, ze tam ty dva seriaky jsou a potrebuju je, jsem pouzil atmega128.