Pajeni SMD

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Sobota Červen 11 15:25:40 CEST 2005

Horkovzdusna pajecka je spis na opravy, kdy je potreba velkeho brouka
odletovat bez zniceni. Pajeni drobotiny s pastou a horkovzduskou je problem,
soucastky to odfukuje (nebo to neumim). Osvedcilo se mi nanest pastu na
desku, naskladat soucastky a mensi desky pretavit na zehlicce (teplota na 3
tecky). nekdo to pece i v troube, ale vzhleem k vyparum z olova bych to
neriskoval. Zatim jsem nevidel nejakou pretavovaci pec za rozumnou cenu
(osazovanim desek se nezivim), uvazuju ze si na male desky upravim
toustovac.
Andel

----- Original Message -----
From: "Radim Hořínek" <cotidotoho@volny.cz>
To: "hw-list@list.hw.cz" <hw-list@hw.cz>
Sent: Saturday, June 11, 2005 2:57 PM
Subject: Pajeni SMD

Zdravim konferenci.
Postupne prechzim na SMD a pajim obycejnou "mikropajkou" bez regulace
teploty. pajim tak i pouzdra TQFP44 a da se to. ale uvazuju o necen lepsim
a rychlejsim. Jak funguje pajeci pasta? Da se to misto na DPS nanaset
primo na vyvody IO a pak zapajet? A co pajeni horkovzdusnou pajkou? nechci
do noveho vybaveni investovat vic nez cca 7000.- Poradite mi nekdo na co
prejit? (rad bych neco "elegantnejsiho") Diky za kazdou radu a nazor.
R. Horinek

--
Zpráva vytvořena poštovním klientem "M2", který je součástí webového
prohlížeče Opera.