OT: Vypis volani - eurotel - cim otevrit.

Tomáš Skočdopole hoppik@seznam.cz
Pátek Červen 10 21:50:22 CEST 2005

Zdravim vsechny!
Mam prosbu: Znamej si nechava od Eurotelu posilat emailem vypisy volani.
Chodi mu to v souboru s priponou .dat
Ale nevim v cem to ma otevirat, tak me pozadal, abych se na to nejak mrkl.
Zkusil jsem to v acrobat readeru, ale nepochodil jsem...

Nevite prosim nekdo cim to otevrit?

Pro info kousek ze zacateku souboru:

%!PS-Adobe-3.0
%%Pages (atend)
/UnderLineString {
currentfont dup
/FontMatrix get
exch
/FontInfo get dup
/FontInfo get dup
exch
/UnderlineThickness get
3 -1 roll dtransform
/UnderThick exch def
/UnderPos exch def
currentpoint
pop
/StartX exch def
show
currentpoint
/EndY exch def
/EndX exch def
0 UnderPos rmoveto
StartX EndX sub 0 rlineto
currentlinewidth
UnderThick setlinewidth
stroke
setlinewidth
EndX EndY moveto
} def
/ltext {
(ul) eq {
UnderLineString
} {
show
} ifelse
} def
/ctext {
/Attrib exch def
dup
stringwidth pop 2 div
0 exch sub
0 rmoveto
Attrib (ul) eq {
UnderLineString
} {
show
} ifelse
} def
/rtext {
/Attrib exch def
dup
stringwidth pop
0 exch sub
0 rmoveto
Attrib (ul) eq {
UnderLineString
} {
show
} ifelse
} def
/picture {pop pop pop pop pop} def
%%Creator: BIG
%#Version: 05-341
%#Coding: ISO-Latin-2
/FN04 /legacysanitctce-book findfont 4 scalefont def
/FN06 /legacysanitctce-book findfont 6 scalefont def
/FN07 /legacysanitctce-book findfont 7 scalefont def
/FN08 /legacysanitctce-book findfont 8 scalefont def
/FN09 /legacysanitctce-book findfont 9 scalefont def
/FN09B /legacysanitctce-bold findfont 9 scalefont def
/FN09I /legacysanitctce-bookital findfont 9 scalefont def
/FN10 /legacysanitctce-book findfont 10 scalefont def
/FN12B /legacysanitctce-bold findfont