melouch na CNC ....neznate nekoho?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červen 10 09:47:21 CEST 2005

Take chodim do ruznych obchodu kde shanim specialni veci (treba loziska) a
nevadi mi pokud si vymyslim nejakou zbesilost, ze ji dotycny nema na sklade
- to by se zblaznil a prisel na mizinu, ale vadi mi pokud nemaji bezne
lozisko a to opakovane.

Uz jsem psal jak funguje zdejsi jediny kamenny obchod s elektronikou - 3
mesice jsem tam chodil poptavat 7809 - odpoved stale znela nemame. Po te
dobe (bral jsem to skoro jako sport) jsem uz nevydrzel a dotazal se kdy by
mohli tuto exotiku objednat. Nakonec mi rekli ze podle pocitace maji jeden
kus na sklade (lec ne fyzicky) a proto se jim nevystavila objednavka!!!!
Takze objednavaj az kdyz doprodaj.

RadekCX