Magneticka rezonance (vody) [Re: Volna mista v oddiluelektronikyna tabore]

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pátek Červen 10 09:45:17 CEST 2005

VA> Nepochopil jsem, proc se ta civka prepina na 12V zdroj, kdyz se potom odpoji
VA> a zustane tam jen magneticke pole Zeme. Nebo se ta voda musi nejdriv silnym
VA> polem "zmagnetovat" aby to potom mohlo fungovat na mereni toho slabeho pole?
VA> Nebo se na zacatku udela impulz a pak to jen tlumene dokmitava? Ale
VA> dokmitavani po dobu 4 vterin na 2 KHz si nedovedu predstavit.
VA> Andel

Buzenim z 12V zdroje se srovnaji osy protonu a po vypnuti dokmitavaji,
pricemz frekvence toho dokmitavani je dana okamzitym mg.polem, coz je
v tomto pripade magneticke pole maticky zeme. Alespon ja to tak
pochopil.

Tomas