melouch na CNC ....neznate nekoho?

Havran Jiri havraj1.edu@mail.cez.cz
Pátek Červen 10 06:44:34 CEST 2005

Nemichal bych hrusky s japkama.
Co takovej vekslak, pardon obchodnik, investuje do vyvoje, vyzkumu,
marketingu....??
Co si mam myslet o tom, kdyz zelinari privezu treba tresne. On me da 5
kacek a obratem to strili po 30i?
Jojo, svet se meni, za hitlera to byla smelina, za bolsevika veksl, dnes je
to obchod :-(

S pozdravem Raven

P.S. ale aby to nevyznelo az tak negativne, i opravdove obchodniky jsem uz
potkal, sakra kdy to bylo.... :-)

Kdysi davno jsme na skole zkouseli takovou "marketingovou hru"
(Virtual Marketplace) - cilem bylo byt vyrobcem pocitacu a
nezkrachovat... Rozumne se dalo prezivat, pokud vyrobni cena byla tak
petinou prodejni (cili narust o 400%) - muselo se investovat do
vyzkumu, prodejen, marketingu..... Predpokladam, ze v realite se to
moc lisit nebude

KR