OT: melouch na CNC ....neznate nekoho?

Tomáš Vondra vondra@karneval.cz
Pátek Červen 10 05:20:24 CEST 2005

Kdyztak zkuste pohledat v archivu oknference na fotoaparat.cz - tam se
redukce m42/??? nekolikrat resily a dokonce jsem tam tusim kdysi
zahledl kontakt na nejakeho sikovneho pana Remeslnika (velke R je
umyslem, nebot to dle referenci byl velmi sikovny pan), ktery to
myslim dela pro toho Pazderu. Zkousel jsem to tam najit ale tech par
pokusu bylo neuspesnych - treba budete mit vic stesti.

t.v.