Magneticka rezonance (vody) [Re: Volna mista voddiluelektronikyna tabore]

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pátek Červen 10 03:36:54 CEST 2005

Povoleni a na co vlastne to je porad voda,  Jedine kdy by mohlo byt
pozadovano povoleni je pri vyvozu do nekterych státu.
Cenu nevim, ale jako dovavatele bych zkusil http://www.chromservis.cz/

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Friday, June 10, 2005 2:44 AM
To: HW-news
Subject: Re: Magneticka rezonance (vody) [Re: Volna mista
voddiluelektronikyna tabore]

Za tenhle link dekuji, puvodne jsem si to predstavoval o neco sloziteji, jak
tak na to ale koukam, tak bude stacit nahrat to do PC a tam se s tim klidne
muze delat FT nejakym beznym audio softem:-))

Mimochodem nevi nekdo z pritomnych, kde a za kolik je dostupna D2O a jestli
na to neni potreba nejake povoleni?
(nekde jsem to kdysi videl, prodavali to po desitkach ml jako rozpoustedlo
pro NMR)

Bylo by totiz mozne ji smichat s normalni vodou (nebo potopit i s lahvickou)
a pak by to melo byt na FT velmi zretelne videt.

Pavel Hudecek
http://hobby.cz
Soukromé zprávy mi pište pouze z domény
.cz, ostatní se automaticky mažou :-)