Magneticka rezonance (vody) [Re: Volna mista v oddilu elektronikyna tabore]

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Čtvrtek Červen 9 16:48:25 CEST 2005

Myslim, ze to je nekde na webech a uz to tady taky slo. Ta civka se tusim
motala na obycejnou PET flasku, ale vic si nepamatuju. Bylo to nejaky uplne
primitivni experiment nevyzadujici temer zadne vybaveni.

Jakub Serych