melouch na CNC ....neznate nekoho?

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Čtvrtek Červen 9 16:36:03 CEST 2005

Nerad bych sklouzl do antiglobalizacni debaty, ale je znamo, ze cena a
naklady nahoru nikdy nejsou omezeny: takze neni umeni prodavat s prirazkou
100 a vice %, ale za co nejmin procent.

Ma soukroma definice:
prekupnik je ten co se tvari jako obchodnik a po objednani jakehokoliv zbozi
si jej objedna jinde a jen za preposlani si nauctuje patricnou marzi

Nemam nic proti obchodnikum, ale predpokladal jsem, ze obchodnikovi platim
za to ze drzi alespon nejake zbozi skladem a proto je to obchodnik.

Tim bych to rad uzavrel, alespon za sebe. Je mi jasne ze tim predchozim
prispevkem jsem zavdal k opet bojhate diskuzi a timto se predem omlouvam.

RadekCX