Magneticka rezonance (vody) [Re: Volna mista v oddilu elektroniky na tabore]

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Čtvrtek Červen 9 16:26:16 CEST 2005

Zdravim,

> Zabavne experimenty:
>
> - Mereni PSV vedeni VVN, jednoduche EKG/EEG, magneticka rezonance vody,
> tesluv transformator, pozorovani astronomickym dalekohledem.

zrovna posledni dobou badam, zda ma vubec cenu uvazovat o zkouseni
nejakeho veleprimitivniho NMR nekde "doma v koute v kuchyni" a ted
skoro neverim co ctu a on uz to nekdo predvadi detem na tabore!

Je mi moc lito, ze se na tabor nemuzu zapsat :-)), ale kdyby chtel
moudry vedouci nebo i nekdo jiny nejak priblizit, jak na to, rad se
poucim.

Je fakt, ze voda asi rezonuje hodne silne, ale to opravdu staci dat
do magnetu civku, do ni kus vody, pustit puls a nameri se FID?
Panejo!

Dik za odmlzeni a pekny den vsem,
Marek P.