melouch na CNC ....neznate nekoho?

Bitovod hw@prelude.cz
Čtvrtek Červen 9 08:16:10 CEST 2005

Ach jo, tady se zase resi ptakoviny, o kterych nikdo nic nevi, ale kazdej do
toho kafra.

Postupne:

Vykres je dobre, na tele EOS je aretacni "cudlik", ktery zapada do prohlubne
na bajonetu objektivu, na vykresu je na spravnem miste zahloubeni, bohate to
staci, vic neni treba resit.

Profesionalne vyrobenou redukci neni problem koupit (ROWI, Hama) v cenach
kolem 700Kc (je to sice trochu zlodejina, ale kdyz to clovek potrebuje
hned...). Dejme tomu na www.fotoskoda.cz lze objednat na dobirku.

Redukce na zakazku vyrabi pan Kolin, cislo nemam, ale da se nalezt v archivu
na www.fotopruvodce.cz (Forum -> Archiv -> Hledej -> Kolin), jednou tzdne si
jezdi k Pazderovi pro zakazky a zase je jednou tydne privazi. Moc sikovnej
clovek, je na nej slyset chvalu ze vsech stran.

Opravdu si nekdo mysli, ze koupi JAKYKOLI objektiv s bajonetem pro Canon EOS
za cenu neprevysujici cenu redukce? :-DDDDDD

Osobne pouzivam M42 objektivy na Canon EOS 10D k maximalni spokojenoasti (jsem
mastnak, co si koupit redukci od Hamy za ty pohanske penize), napriklad
teleobjektivy z produkce byvale NDR jsou bez totalniho financniho zruinovani
nenahraditelne (Sonnar 3.5/135, Sonnar 2.8/200, Sonnar 4/300, Orestegor 4/300
atp.), clovek plati ztratou pohodli (neni AF, neni clonova automatika).

Za malo.

Pavel Kutina

On Thu, 9 Jun 2005 00:20:24 +0200, Pavel Kořenský wrote