Tochu lamerska. St a IP

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Červen 8 22:19:03 CEST 2005

A muzete se v konfiguraci toho routeru storurat? Pokud ano, omezte rozsah
adres DHCP a tomu PeCku pridelte napevno nejakou z adres mimo rozsah DHCP.
Napriklad ted ma DHCP rozsah 192.168.0.1 - 192.168.0.254, vy to omezite treba
na 192.168.0.1 - 192.168.0.100 a 192.168.0.101 muzete pridelit tomu pevnemu
PeCku.

Pokud se v tom stourat nemuzete, vysledujte jake nejvyssi adresy DHCPko
prideluje a nastavte na te stanici o neco vyssi (ovesem jeste splnujici
pouzitou masku). Je to ovsem trochu riskantni podnik. Prvni reseni je lepsi.

Jakub Serych