Zosilnovac k fotodiode - stabilita

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Červen 8 12:54:16 CEST 2005

Daniel Valuch wrote:
> uz to riesim, je to koli dark current a koli ruseniu z napajacieho
> napatia. Cely retazec je DC coupled, prave rozoberame ci to naozaj
> potrebujeme. Uz mam odvrtanu zemnu plosku a idem to skusit pripojit na
> -5V :-)

Mno ja som mal predpatie vzdy z extra laboratorneho zdroja :-) (ale
pointa tam bola v merani tej diody, pochopitelne, kedze ta teda nebola z
obchodu...) Samozrejme to predpatie musi byt patricne tiche, takze ja by
som to len tak ledabolo priamo na zdroj/zvysny obvod nepripajal, nejaky
ten filtrik je namieste (aspon RC)...
Dark current si hadam zartoval, preboha ved toto je ten najobycajnejsi
kremik, pri 20V udavaju typ. 1nA, fakt nie je o com...
DC coupled to samozrejme ostane, v tom akosi nevidim problem.

wek