Dalkove ovladani osvetleni

David Hankovec david.hankovec@centrum.cz
Středa Červen 8 12:47:03 CEST 2005

Ale jiste ze to jde jinak :-) ale zkousel jsem ruzne veci a pak jsem nejak zustal u tohoto a proste mne to uz nejak dal nebavilo, nebyl cas,
atd. proste dneska bych toho spoustu udelal jinak.
Pokud jde o snuberless typ, pak jsem jej proste v te dobe nesehnal. Potreboval jsem do neceho jineho 50 kousku a u GM
jsem na ne cekal 2,5 mesice neuspesne.
A nasledek pouziti ? Jak to tak znam, byl bych okamzite bombardovan emaily typu "a musi tam byt nutne ten snuberless" mimo jine
nevim ted z hlavy zapojeni vyvodu cili rozdilnost plosneho spoje, a to uz bych se pak asi upsal.
No a co rici k EMC. Samozrejme, je to prasarna jak je to udelane. Jenze jak je na strance, profi jsou kolikrat jeste horsi. Nikomu nebranim
tu tlumivku si tam dat a byt tzv. cisty. Vymena krabicky za hlubsi, sekani a sadrovani je kazdeho vec :-)
Tim to ale samozrejme neobhajuji.

Kazdopadne diky za postrehy a pokud byste vse doplnil tak, ze to bude otestovane a v publikovatelne forme, velice rad
to na tu stranku dam i s uvedenim autora.
Dekuji

David Hankovec