Dalkove ovladani osvetleni

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Středa Červen 8 10:39:16 CEST 2005

> dobry den,
>
> potreboval bych dalkove ovladani klasickeho 220V stropniho osvetleni .
> Kvuli invalidni osobe, ktera se k vypinaci nedostane na stene
> nedostane. Predstavuju si to jako nejakou krabicku misto toho vypinace
> na stene a male dalkove ovladani, staci zapnuto/vypnuto zadna regulace
> . Existuje neco takoveho v nejake stavebnici ?

	ABB taky neco dela
http://www.abb-epj.cz/catalog.asp?thema=4520&category=771, vyhoda je, ze si
muzete vybrat design jako ostatni vypinace. Nabizeji relove spinace,
triakove stmivace, zaluziove ovladace (2 rele).
	Cena se mi ale zda docela vysoka a pozaduji privest N vodic k
vypinaci, coz muze byt problem (ale nevim, jak jsou na tom ostatni vyrobci).

			Ales Zika
			CSE Spoje Pelhrimov

			http://results.cz
			e-mail: Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz