nazory (bylo: Re: Microchip web maintenance)

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Červen 8 08:04:31 CEST 2005

No bez ohledu na moje nazory na p.Jiriho tak co se tyka podpisovani v
konferencich jsem dosti vystrizlivel.

Zvlaste moje posledni zkusenost byla vice nez negativni, kdy jeden blbec
(bohuzel zijeme ve stejnem meste) neunesl to ze by take nemusel vedet
vsechno a skoncilo to u ruznych vyhrozovanich mym vyhazovem z prace a clenu
me rodiny (studval s mym reditelem). Ac vychazim s mym sefem nadstandardne
tak i on neni konecna a nikdo nikdy nevi, kterej dalsi vyssi blbec se chyti
toho, ze by stalo za to nekomu zaskodit.

Sic jsem si z toho nic nedelal tak jsem usoudil, ze mi to za to nestoji.
Pokud si s nekym pisu na direkt podepisuji se plnym jmenem.

RadekCX