nazory (bylo: Re: Microchip web maintenance)

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Středa Červen 8 00:31:04 CEST 2005

<OFF-TOPIC>

Já nevím. Asi to sem nepatří, ale nedá mi to.

Já se vždycky všude podepisoval plným jménem a platnou adresou. Ať to
bylo kdysi ve FIDONETu, později na Compuserve, potom (někdy od roku
1994) na Internetu, v USENET News, mail konferencích atd.
Činím tak i dnes, dokonce i v ostrých debatách na politická témata
(třeba na Neviditelném Psu).

A nikdy se mi nestalo, že by mně někdo za moje názory zkusil
perzekuovat. Maximum co se stalo, bylo to, že mně sem tam nějaký blb
zkusil poslat e-mailem virus.
Pravda, trochu otravoval spam, ale po nasazení Spam-Bayes mám pokoj.

Asi je to tím, že jsem ze staré školy a rodiče mně učili, že za svými
názory si mám stát a nemám se bát je říkat nahlas. Což, pravda, nebylo
do roku 1989 dvakrát pohodlné, ale vydržet se to dalo. Sice jsem dostal
několikrát pár facek na fízlárně a vykopli mně z VŠ, ale o to lepší
pocit rovných zad mám dneska.

Zdraví PavelK

</OFF-TOPIC>