Microchip web maintenance

konference@ei.cz konference@ei.cz
Úterý Červen 7 20:20:59 CEST 2005

Kosto, na Tebe by fungoval asi jedine nejaky "usmernovaci" filtr na
vystupu Tveho mailoveho programu  :-)))))

... ale ve skutecnosti nevypadas tak ostre, ....

(nevim, jestli jsme si minule na Amperu potykali ... ale ty mi to
odpustis )

S pozdravem
           ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of MK
Sent: Tuesday, June 07, 2005 7:10 PM
To: HW-news
Subject: Re: Microchip web maintenance

> Kdyz uz jste se tu tak pekne rozepsal o podpisech, tak byste nam take
> mohl prozradit, proc sve nazory nepodepisujete plnym jmenem. Nejde mi
> o to, kdyz se tu bavime, kolik proudu snese jaky tranzistor, ale o
> nazory s obecnou platnosti, kontroverzni, moralizujici, ci vyjadrujici

> osobni stanovisko. Treba jako tento o podpisech. Pod takove prispevky
> podepsat se celym jmenem
> je, podle mne, slusnost.
>
> (Kontrastuje to hlavne s poslednim odstavecem Vaseho prispevku: "BTW:
> svoje
> nazory ostatnim sdeluju a nestydim se za ne.".... atd.)

On je "Jirka" tak nejak globalne rozporuplna osoba :-))))))))))))

Sorry, ono to vlastne neni ani trochu k smichu

S pozdravem
MK

PS: Kdysi jsem si zaryl do Petra kvuli podpisu v konferenci o Delphi,
pak me dokonce i vyloucil (kvuli me nevymachane hube), ale mezi nami
devcaty, furt mi je milejsi "pocitacovy expert" s ujetym podpisem a
relevantnimi dotazy, nez ......... nastavujici moralni zrcadlo soudobe
spolecnosti
(Z ktereho pak to je jen filmu :-)))) )