Microchip web maintenance

MK info@mcu.cz
Úterý Červen 7 20:10:26 CEST 2005

> Kdyz uz jste se tu tak pekne rozepsal o podpisech, tak byste nam take mohl
> prozradit, proc sve nazory nepodepisujete plnym jmenem. Nejde mi o to,
> kdyz
> se tu bavime, kolik proudu snese jaky tranzistor, ale o nazory s obecnou
> platnosti, kontroverzni, moralizujici, ci vyjadrujici osobni stanovisko.
> Treba jako tento o podpisech. Pod takove prispevky podepsat se celym
> jmenem
> je, podle mne, slusnost.
>
> (Kontrastuje to hlavne s poslednim odstavecem Vaseho prispevku: "BTW:
> svoje
> [...]

On je "Jirka" tak nejak globalne rozporuplna osoba :-))))))))))))

Sorry, ono to vlastne neni ani trochu k smichu

S pozdravem
MK

PS: Kdysi jsem si zaryl do Petra kvuli podpisu v konferenci o Delphi,
pak me dokonce i vyloucil (kvuli me nevymachane hube), ale mezi nami
devcaty, furt mi je milejsi "pocitacovy expert" s ujetym podpisem
a relevantnimi dotazy, nez ......... nastavujici moralni zrcadlo soudobe
spolecnosti
(Z ktereho pak to je jen filmu :-)))) )