nazory (bylo: Re: Microchip web maintenance)

konference@ei.cz konference@ei.cz
Úterý Červen 7 20:02:04 CEST 2005

Na to bych rad zareagoval

Jsem velmi rad, kdyz poznam osobne lidi se kterymi komunikuji, nebo je
ctu tady na HW (jak rikam - u Rehaka)
Na Amperu me kazdorocne navstivi na stanku nekolik pisatelu z HW a musim
rici, ze ve vetsine pripadu se osoba ukaze stejna jako jeji prispevky

vid Jirko Bezstarosti ...bez starosti

A neni treba ukryvat svoji identitu, tady nikdo nekouse

... a podpis mam nastaveny jako automaticky, pouze ve firemnich mailech
pridavam jeste firemni udaje

... a kdybych mel pridat funkcni zarazeni ve firemni strukture, tak jsem
od skladnika, sofera , technika, managera, generalniho reditele,, ...
tak si vyberte

tak prosim zpet k technickym problemum.

Diky

S pozdravem