OT: nazory (bylo: Re: Microchip web maintenance)

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Červen 7 19:37:04 CEST 2005

Pavel Poucha napsal(a):
> Kdyz uz jste se tu tak pekne rozepsal o podpisech, tak byste nam take mohl
> prozradit, proc sve nazory nepodepisujete plnym jmenem. Nejde mi o to, kdyz
> se tu bavime, kolik proudu snese jaky tranzistor, ale o nazory s obecnou
> platnosti, kontroverzni, moralizujici, ci vyjadrujici osobni stanovisko.
> Treba jako tento o podpisech. Pod takove prispevky podepsat se celym jmenem
> je, podle mne, slusnost.
>
> (Kontrastuje to hlavne s poslednim odstavecem Vaseho prispevku: "BTW: svoje
> nazory ostatnim sdeluju a nestydim se za ne.".... atd.)

Protoze - pane Poucho - je internet vsim jinym, jen ne prostredim, kde
bych chtel zverejnovat cokoliv ze sve identity. Mam na mysli
"vlastnorucni" zverejneni, ne to, co je mozne o dotycnem nejruznejsimi
zpusoby zjistit. Az se situace zmeni (k cemuz na 99% nedojde), mozna
svuj nazor prehodnotim.

BTW: napr. u voleb se taky podepisujete, vykrikujete sve jmeno atd.?
Alespon ja tedy ne a pritom tam chodim zcela dusledne, abych projevil
svuj nazor...

--
Jirka