odpojeni zapalovani - posledni stupen

Pavel pavel_t@centrum.cz
Úterý Červen 7 17:29:55 CEST 2005

> Cim odpojit zaplovaci civku na motorce?

Co je to za typ zapalovani? Je to klasicke kontaktni nebo s najekaou
pasivni (bez regulace predstihu) elektronikou nebo elektronicke s regulaci?

> Napada me VN rele - samozrejem na budicim vinuti, nebo nekdo mate
> nejaky napad. Hledam neco maleho a s co nejmensim zasahem do
> konstrukce samotneho zapalovani.

No vetsinou ma zapalovaci civka 3 kontakty, 1 je VN do svice, tam bych
radeji nezasahoval. Dalsi je spinany od konktaktu nebo elektroniky, tam
take neni dobre zasahovat, cim mene spoju tim lepe a krome toho jsou tam
spicky > 300V. Ale 3. kontakt civky je jeji napajeni a ten by se dal
odpojovat, takto funguje bezne vypinani zapalovani u automobilu.

> Poterbuji udelat omezovac otacek, ale cim odpojit samotnou civku?

Neni mozno radeji vypinat palivo? Pro ucel omezovace je to
inteligentnejsi ale uznavam asi tezko realizovatelne.

Pavel