Re: odpojeni zapalovani - posledni stupen
radek kasal
radekkasal@seznam.cz
Úterý Červen 7 13:14:42 CEST 2005
Nevim jak na motorce, ale v aute bych tam dal normalni rele. Vzdálenost kontaktu v přerušovači je kolem 3mm, tak proč tam cpát VN rele? Navic píšete o přerušení na straně primáru. Mimochodem, klíček také nespíná VN kontakty.
Uvážil bych ale, zda je na motorce baterie, aby mělo rele z čeho žít a kolik si bude cucat a zda by nebylo lepší rele polarizované či přímo vypínač.
Radek
================= Původní zpráva =================
Od (From): "Bohumil Fulin" <bohumilfulin@centrum.cz>
Komu (To): "hw-list" <hw-list@list.hw.cz>
Kopie (Cc):
Předmět (Subject): odpojeni zapalovani - posledni stupen
Datum (Date): 7. 6. 2005 12:55
==================================================
> Cim odpojit zaplovaci civku na motorce? Poterbuji udelat omezovac otacek, ale cim odpojit samotnou civku? Napada me VN rele - samozrejem na budicim vinuti, nebo nekdo mate nejaky napad. Hledam neco maleho a s co nejmensim zasahem do konstrukce samotneho zapalovani.
>
> b
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
____________________________________________________________
http://www.listicka.cz
Další informace o konferenci Hw-list