Sietovy (imp.) zdroj 12V/4A

Crypt crypt@pobox.sk
Úterý Červen 7 10:23:32 CEST 2005

Martin pozeral som ten zdroj a cena aj parametre mi vyhovuju ale ten
typ puzdra je dost neprakticky. Ale ak nieco ine nenajdem v podobnej
cenovej hladine tak to zrealizujem s tymi z emka. Ja potrebujem na
zaciatok 20 kusov a ked sa osvecia tak do konca roka sa pocita zo
400 kusmi.

Pan Pavel Rotter
Ja som pisal aj vam ale naozaj som nic nedostal, a na vsetky
schranky mi kazdy den nieco chodi. No skusite este?

Peter

A www.emkopraha.cz , Zdroje, typ SYS 1097-4812 za 495 Kc, ktery jsem
Vam jiz
jednou doporucoval se Vam nelibi?

Martin.zaruba

Dobrý den,

posílal jsem Vám asi čtyřikrát na různé Vaše adresy nabídku na tyto
zdroje,
v různých formátech a i bez příloh. Ani jeden e-mail neprošel,
všechny se
vrátily díky Vašemu 'poskytovateli'. Jestli takhle dopadli i ostatní
nabízející tak se nedivte, že nic nemáte....

S pozdravem

Pavel Rotter

NEWTE spol. s r. o.
Jateční 847
415 01 TEPLICE

tel.: 417 536 531
fax:  417 577 865
eMail: PavelRotter na newte.cz
http://www.newte.cz

Podte na navstevu k Wande - k najlepsej priatelke kazdej zeny na internete.
http://www.wanda.sk/