move v eagle ?

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Úterý Červen 7 09:34:51 CEST 2005

Eagle povolí nejmenší posunutí jen o aktuálně nastavený grid. Dokud
neposuneš součástku alespoň o grid, vypisuje se stále původní umístění.
Pokud chceš tak malé posunutí, musíš nastavit menší grid nebo Finest. Ale
bacha, pak zase může být problém tahat spoje, protože pady budou mimo grid.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Kubat Tomas [mailto:tomas_k@comap.cz]
Subject: move v eagle ?

dobry den.
hraju si tady s eagle 4.01 a zjistil jsem, ze pri posouvani soucastek se
ukazuji souradnice mista kde jsem soucastku chytnul a ne kde ma skutecnou
pozici, coz pri posouvani o 0.05mm neco srovnat do lajny je problem. jde to
nejak ovlivnit, pripadne jak spravne zapsat move do radky, klidne to tam
nadatluju ?
dik za nakopnuti.
tomik.