Jaky Toner

Ales Filip afilip@atlas.cz
Pondělí Červen 6 21:41:07 CEST 2005

Hello lada.prerov,

pondělí, 6. června 2005, you wrote:

Tonery jsou různé! Některé mají kladný náboj, některé záporný, mají
různou zrnitost, teplotu zapékání. Takže je třeba koupit prášek do té konkrétní
cartridge. Prodává se to navážené v butylách, cena do normální
cartridge typu Canon FX-3, je okolo 60Kč (asi 120g).

OPC válec většinou dřív vydržel 2 naplnění. V poslední době je ale při
1 plnění vyměnit i válec (cca 360Kč). Zřejmě nějak "upravili" technologii, a válec
vydrží stejně jako toner. Ten nový, vyměněný už vydrží většinou déle.
Po cca 2 válcích je potřeba vyměnit i stěrku, a cartrigde přetěsnit
(vyměnit filcy).

Při každém plnění je potřeba vyluxovat odpadní nádobku (toner vyhodit,
nepoužívat znovu).

lp> Muzete mi napsat kde se da teda sehnat ten tonerovej prasek u jake
lp> firmy? V jakem minimalnim mnozstvi připadne za kolik?

lp> Predpokladam ze kdyz ho jednou dosypu a pak renovace, tak oni stejne pri
lp> te renovaci vymeni vsechny opotrebovane dily takze by ten valec vymenily
lp> uz pri te prvni renovaci coz je zbytecne podle mne. A myslim si ze do
lp> vsech tiskaren sypou ten samy typ toneru.
lp> Muzete my to upresnit pokud je neco jinak?

lp> Hlavne my vadi ze budu 14 dni bez tiskarny kdyz pujdu do renovace

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic