Male barevne graficke lcd z mobilu.

Michal MEDEK Michal.MEDEK@worldonline.cz
Pondělí Červen 6 21:06:59 CEST 2005

Zdravim konferu!

Par lidi se me ptalo, jak jsem pripojil barevny displej z Nokie 6110 nebo
tak neco. Problem byl v tom, ze na tech novych uz nejsou kontaktni plosky,
ke kterym slo pripajet privodni kabely. No, je mi jasne, ze to neni na
seriovou vyrobu, ale je to funkcni. Vyresil jsem to tak, ze jsem odstanil
stary konektor a na jeho pajeci plosky jsem pripajel tenke kabliky. Ty jsem
potom propojil se zakladovou deskou a displej jsem prilepil. Vysledek
predcil moje ocekacani, tak mi dovolte, abych se tak trochu pochlubil. Cisty
cas realizace - tak cca 2hodiny.
Tak Vam to predkladam, jako namet na reportaz. ;-)

Michal MEDEK