Re: monitory neovo [was: Jak tise pomoct boardu do kremikoveho nebe?]

Jiři Drozd jirkonf@seznam.cz
Pondělí Červen 6 20:54:56 CEST 2005

  Praydna eepromka je dobry napad. Linuxu moc nerozumim takze nevim. Ty monitory spravuju doma (mimo tu firmu), takze vliv driveru, graficke karty a podobnych veci je vylouceny. Setrici rezimy mam vypnute...

JDrozd