Jaky toner?

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pondělí Červen 6 13:29:20 CEST 2005

Nepoužitelnost se projeví velmi rychlým zničením tiskového válce - projevuje
se např. u tiskáren OKI. Skusil jsem do nich dát renovovaný toner od dvou
různých firem a následek byl jasný - po cca 100 listech zničený válec. Kdysi
jsem kupoval originál prášek od OKI a sypal ho tam sám a to fungovalo.
Bohužel zdroj toho prášku zkrachoval. Teď už do OKI dávám JEN originální
toner - Grrrrrrr.

U originálnícho toneru pro OKI je malá papírová hadřička, kterou se má ta
LED hlava otřít.

Toner je tak jemný, že prolétne jakýmkoliv (normálním) filtrem ve vysavači a
skutečně tu místnost vymaluje :-))) Taky se nedoporučuje oděv posypaný
tonerem vyprat v horké vodě :-)).

	Martin.

-----Original Message-----
From: Dusan Dolezal [mailto:dolezal@zoner.com]
Subject: RE: Jaky toner?

Jak se ta nepouzitelnost projevovala? Kdysi davno jsme meli ve firme taky
nejakou OKInu a po nejake dobe (a doplnovani toneru) zacala delat svetle
pruhy. Tak nekdo zavolal servisaka, ten prisel s hadrem, prejel s nim
(zaprasenou) LEDkovou hlavou a tiskarna tiskla jak nova.

Kdyz uz jsme u toho toneru, kdysi jsem nekde slysel (agentura JPP), ze si
kdosi vysypal toner na koberec a automaticky vzal vysavac, ze ho vysaje. A
chvilku na to uz hazel vysavac do popelnice a sel shanet malire pokoju...
:-))

Dusan Dolezal