Jaky toner?

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pondělí Červen 6 12:41:48 CEST 2005

Jak se ta nepouzitelnost projevovala? Kdysi davno jsme meli ve firme taky
nejakou OKInu a po nejake dobe (a doplnovani toneru) zacala delat svetle
pruhy. Tak nekdo zavolal servisaka, ten prisel s hadrem, prejel s nim
(zaprasenou) LEDkovou hlavou a tiskarna tiskla jak nova.

Kdyz uz jsme u toho toneru, kdysi jsem nekde slysel (agentura JPP), ze si
kdosi vysypal toner na koberec a automaticky vzal vysavac, ze ho vysaje. A
chvilku na to uz hazel vysavac do popelnice a sel shanet malire pokoju...
:-))

Dusan Dolezal