Drzak tuzkovych baterek

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pondělí Červen 6 10:29:55 CEST 2005

Ultramat 10 je sqely. Sice ta hracka z USA, co ted nedavno nekdo inzeroval ma
graficky displej a co ja vim jake jeste fiiicury, ale Ultramat ma napajeni
jak z 230 tak z auta a myslim, ze udaje, ktere ukazuje na beznem 2 radkaci
pro kvalitni nabijeni baterek bohate staci.
Teplota baterek zavisi na pouzitem proudu. Pri 2,5A jsou 2300mAh Sanyo NIMHy
na konci docela teple (odhadem tak 50°C).

Jakub Serych