Drzak tuzkovych baterek

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pondělí Červen 6 09:31:07 CEST 2005

Ja jsem koupil v GM drzak na 10 clanku, a ten kupodivu vyndavacim syndromem
netrpi. Ultramat sam pozna, kolik clanku ma tu cest nabijet, takze to mam
udelane docela brutalne. Jeden vyvod mam pripajeny natvrdo na tom drzaku a na
druhem mam krokodylek, kterym se chnapnu za patricnou pruzinku, podle poctu
prave vlozenych clanku. Je to sice primitivni, mnozi by proti tomu mohli mit
ruzne celkem opravnene vyhrady, ale podstatne je, ze to zcela bezproblemove
funguje.

Jakub Serych