Drzak tuzkovych baterek

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pondělí Červen 6 09:22:43 CEST 2005

Ja je taky obcas pouzivam, dokonce jsem ted narazil na kousek, kde i pri
0.8A ty kontakty zatim funguji, ale minimalne jedna vec na nich vadi -
strasne blbe se z toho ty baterky vyndavaji. Vetsinou pouzivam metodu
"vyklepnuti", ale ne vzdy se zadari, a pak to z toho clovek musi intenzivne
pacit. Mate na to nejaky lepsi trik?

Dusan Dolezal