Drzak tuzkovych baterek

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pondělí Červen 6 09:16:39 CEST 2005

Ne, pouzil jsem takove to agresivnejsi tavidlo (plastova flasticka s ruzovou
nalepkou, mam to doma, takze ted nemohu slouzit lepsim popisem :-), a to
funguje tak, ze v okamziku, kdy se cinem tech nytku/pruzinek dotknete, zacne
se okamzite krasne rozlevat, takze zadne taveni plastu nehrozi. Jen se to po
praci musi dobre omyt vodou, zbytky toho tavidla dokazou s kovem udelat sve.

Jakub Serych