Jak tise pomoct boardu do kremikoveho nebe?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Červen 6 00:00:43 CEST 2005

Dne pátek, 3. června 2005 18:47 Jiri Drozd <jirkonf@seznam.cz> napsal(a):
>    Jinak obcas se vyskytjici zavady jsou ty nejhorsi. Uz docela dlouho
> se trapim s LCD monitory AG Neovo F-15, po zapnuti jedou naprosto
> normalne, asi po pul hodine se obraz obcas "digitalne rozpadne na
> kosticky" (nevim jak to popsat, pripatne mi ze se nektere radkdy
> zkopiruji nekolikrat pod sebe, kolikrat to se velice rychle meni) a tak
> za sekundu, dve je zase OK. Nebo se zacnou obevovat ruzne bile carky
> ruzne rychle behajici po obrazovce, pripadne obrazovka cela problikne na
> zlomek sekundy (nebo i na pul minuty) uplne do bila. Nekdy se to
> [...]

http://www.google.com/search?num=100&hl=cs&q=%22AG+Neovo+F-15%22+problem&btnG=Hledat&lr=

Tady

http://www.network54.com/Forum/thread?forumid=87612&messageid=1117385693&lp=1117385693
http://www.prad.de/board/thread.php?threadid=13275

popisují shodnou závadu. Myslíte si že jste vyměnil všechny eepromky, nebo že
se neprogramuje "out of warranty" režim přepálením nějaké součástky? Pardon,
nejsem až tak paranoidní, před více než 5 lety byla jakási firma za
implementaci chybné funkce po uplynutí nějaké doby (záruční žeano) úspěšně
odsouzena. A od té doby se udál veliký pokrok.

--

                        Jaroslav Lukesh