[OT]: CSS tezke zacatky

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Neděle Červen 5 21:14:55 CEST 2005

Dam konkretni radu a i kraticke skoleni proc to tak je, ano?

Ve strukture toho HTML je tabulka, v ni je vnoreny TR, v nem TD a v
nem P. Trida ".hometable" je trida te tabulky, niloki toho TD.

td.hometable se tedy nikdy nepouzije, protoze v tom HTML nema zadny
prvek TD tridu .hometable a tridy se od nadrazeneho prvku nededi.

To, ceho chcete (asi) dosahnout, ziskate pomoci

.hometable td {background-color:red;}

kteryzto zapis bude platit pro prvek TD vnoreny do libovolneho prvku,
ktery ma tridu .hometable

Ve strucnosti - pokud ma tabulka nejakou tridu a vy chcete napsat
selektor pro prvek te tabulky, zapisete ho jako

".trida td"

Uplne doslova jako "table.trida tr td {}"

Staci takto?

Martin Maly