__Prakticky dotaz na ochranu plosnych spoju__

Ivo Neubauer neubaui@centrum.cz
Neděle Červen 5 09:56:12 CEST 2005

Zdravim lidi.

Mel bych dotaz hlavne na lidi, kteri maji zkusenost z provozovanim elktronickeho zarizeni "venku". Jde mi o to zda zarizene umistene na plosnaku, ktery ma klasicky epoxidovou priskyrici a bude umisten venku dejme tomu v naky plastovy krabici a to cely rok, zda je nutne tento plosnak po zaletovani soucastek jeste prelakovat. Oxidace se bojim mene nez VLHKOSTI. Uvazoval jsem o spreji z GM s nazvem PLASTIK, ale nevim jestli je to opravdu nutne. Hlavne jsou to prachy navic a hrozna prace navic. Mozna je to jednom PARANOIA :))

Diky za info

Ivo