HD se ani nehlasi

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Sobota Červen 4 08:43:21 CEST 2005

Pokud se disk neustale roztaci a hlavicky tukaji o koncovy doraz, mate
posekano, na 90% doslo k poskozeni hlavy a zde nepomuze skoro nic, da se
zkusit zde doporucovany mrazak. Pokud mate na HDD zivotne dulezita data mohu
doporucit firmu, kde si poradi s zachranou dat i u HDD s poskozenymi
hlavickami, za predpokladu, ze se hlava neulomila a neposkodila povrch
plotny. Cena vsak neni zrovna lidova cca 10k Kc.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of ivanhw@centrum.cz
Sent: Saturday, June 04, 2005 8:12 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: HD se ani nehlasi

Zdravim,

bezelo to pred tim tak 2 dny v kuse, ale ten disk byl odpojeny jen asi 2
min. Pouze pripojit ksandu a napajeni na DVD. Zkousel jsem to potom i bez
DVD jako MA, SL, CS. NIC. Spatne je, ze to dela i jen s napajenim. Byl
teply, ale ne nejak extremne.
Da se elektronika  vymenit tak, aby potom ten novy HD "poskytovatel"
elektroniky byl funkcni i pro normalni provoz? Disk jsem naposled rozebiral,
kdyz mel asi 540MB.

diky, kazda dobra rada dobra :-)

Ivan
> Od: mcmlxxx@hantec.cz