HD se ani nehlasi

mcmlxxx mcmlxxx@hantec.cz
Sobota Červen 4 07:13:54 CEST 2005

Já mám podobnou zkušenost - ale opačnou. Na pc které běží nepřetržitě
se disk po hodinovém odpojení už nechtěl rozběhnout. Pomohlo mu nahřát
ho opalovací pistolí na okna na cca 60C-70C :), rychle vykopírovat
data na jiný disk a vyhodit.
Co se týče závady kterou popisuje pan ivanhw - pokusil bych se uvést
počítač do původního stavu bez toho DVD a vše pečlivě zkontroloval.
Případně zkusit disk v jiném PC, ale jak disk "klepe" ..... :((

xxx