existuje tlacitko?

Pavel Brabenec pbrabenec@centrum.cz
Pátek Červen 3 22:49:38 CEST 2005

- Pokud bych uspaval procesor, musim i nejak vypinat displej a
akcelerometr(zapomel jsem napsat ze tam budou), takze tudy asi ne.

- Kdyz uz mam stabilizator s vypinanim tak se mi tam nechce davat dalsi soucastky:(

- Procesor ano, zbytek ne :((  (akcelerometr)

Prece takove tlacitko musi existovat ne?:)

P.B.